top of page
1. interview koos luijk - 100 procent infra social media.jpg

Dienstverlening

Jij bepaalt hoe we samenwerken.

Afhankelijk van een aantal keuzes:

_DSC6360.jpg

Focus

Werving, acquisitie of trots op je werk

2

Welke social media

LinedIn, Instagram, Facebook, YouTube, TikTok

3

Intensiteit en variatie

Afhankelijk van de doelstellingen bepalen we de frequentie en inhoud. De posts variëren van foto/tekst tot fotovideo’s en van interviews tot drone-opnames.

Prijzen variëren afhankelijk van de hierboven genoemde keuzes. Vanaf 500  euro per maand heb je al een persoonlijke socialmedia-specialist.

Abonnementen op maat

20240624 Koos Luijk-131.jpg

Elke week jouw unieke,

eigen verhaal posten? Ik plan het graag voor je in.

​

- Marleen -

cor_mechielsen.JPG
"Wij wilden social media echt goed oppakken en hebben hier budget voor vrijgemaakt. We hadden geen idee hoe wij dit aan moesten pakken. Samen met Koos hebben we een plan gemaakt en ik heb er weinig omkijken naar"

Cor Mechielsen

Directeur - Gerrits Zwinderen

Gele graafmachine

Hoe het werkt?

Plan maken

Strategie en doelstellingen vastleggen

2

Content bedenken en maken

Soclal media accounts inrichten, foto's en video's maken, teksten schrijven. Jij hebt de touwtjes in handen.

3

Posten

Na akkoord, via WhatsApp, plannen wij berichten in.

4

Resultaten weergeven en bespreken

Hoe scoren berichten, wat levert het op?

​

Enkel voorbeelden:

- 2 kandidaten voor een lastige vacature

- een opdracht via een 'oud' contact in het LinkedIn netwerk

- een kennismaking bij een nieuwe opdrachtgever

- een opdracht bij een gemeente via een bestaande klant

- meer 'specifiek' werk omdat je dat promoot

- enthousiaste medewerkers die zichzelf terugzien op socialmedia

bottom of page